חיפוש

שטח חקלאי דורות עילית

בעיר החדשה דורות עילית ישנם שטחים חקלאים אשר עתידים להיות מופשרים, ועל כן מדובר בהזדמנות נדל"ן יוצאת דופן. מה חשוב לדעת וכיצד מבצעים את ההשקעה – להלן הפרטים.

השקעה ברכישה של שטח חקלאי

אחד התחומים הבולטים ביותר בענף הנדל"ן הישראלי הוא ללא ספק ביצוע רכישה של שטח חקלאי, וזאת לאור העובדה כי במדינת ישראל ישנה מצוקה חריפה מאוד של שטחי בנייה לטובת מסחר ומגורים. על אף כי בשנים האחרונות ניסתה ממשלת ישראל לקדם תוכניות פינוי בינוי כמו גם תמ"א 38, הבינו גורמים ממשלתיים כי הדרך הטובה ביותר לפתור את מצוקת הדיור בעבור הציבור הישראלי והחרדי בפרט היא הפשרה של קרקעות חקלאיות, כאשר כיום האזור האטרקטיבי ביותר לביצוע הרכישה הוא ללא ספק העיר החדשה דורות עילית, עיר עתידנית אשר עתידה לאלכס בשנים האחרונות עשרות אלפי בני אדם מהמגזר החרדי, כל זאת על שטחים חקלאים אשר מופשרים במרכז במדינת ישראל ובסמוך לעורקי תחבורה מרכזיים. מדובר בהשקעה משתלמת למדי, וזאת בשל העובדה כי כיום המחירים של שטח חקלאי למכירה בעיר דורות עילית נמכרים במחיר אטרקטיבי מאוד, מה שמהווה הזדמנות יוצאת דופן בעבור אלו אשר רוצים להשקיע בענף הנדל"ן אך חוששים מכך.

עצים

הזדמנות חסרת תקדים נמצאת ממש בהישג ידכם – למה אתם מחכים?

כאמור, העיר דורות עילית מהווה כיום את הדרך הטובה ביותר לרכישה של שטח חקלאי אשר עליו עתיד להיבנות בנייני מגורים, בתים פרטיים ומסחר, כל זאת בשל האצה של הוועדה לתכנון ובנייה אשר מקדמת ומסירה חסמים בירוקרטים רבים בכדי להתחיל בבנייה בהקדם האפשרי. כבר כעת הופשרו לא מעט קרקעות, ועל כן מדובר בהזדמנות חסרת תקדים אשר מאפשרת לכל אחד – גם אם אין לו רקע קודם בתחום הנדל"ן להיכנס ולקבל תשואה פסיבית אשר תאפשר לבצע רכישות נוספות גם בעתיד, ועל כן מומלץ ולהקדים וזאת בשל הביקוש הרב של משקיעים מהארץ ומהעולם אשר הבינו את הפוטנציאל הגלום בעיר החדשה דורות עילית.

קבלת מידע נוסף אודות דורות עילית – באמצעות האתר הרשמי של חברת אפיקים רוזנטלר

אם אתם רוצים לקבל פרטים נוספים אודות העיר וכן מה מתוכנן להיבנות בשנים הקרובות, אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר הרשמי של חברת אפיקים רוזנטלר בכתובת https://dorot-illit.co.il שם תוכלו לקרוא את כל המידע החשוב ביותר בנוגע לעיר, להתעדכן בחדשות וכן לקרוא פרסומים שונים אודות העיר אשר זוכה לתהודה אדירה בתקשורת הישראלית והחרדית בפרט. בנוסף, ניתן ליצור קשר עם מרכז השירות של חברת אפיקים רוזנטלר נכסים והשקעות אשר משווקת את העיר באמצעות התקשרות למספר 0722-555666 ובכך תוכלו לפתוח לעצמכם ולבני המשפחה פתח להזדמנות כלכלית אשר תזניק את עתידכם ותאפשר לכם לקבל אופק נדל"ן יציב ומשתלם מאין כמותו בעיר דורות עילית.

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »