חיפוש

פרסום מסעדה באמצעות שמשונית: התאמות הגודל לסוג הפרסום

שילוטי שמשונית נחשבים כיום לאמצעי פרסום מוחשיים יפים ואיכותיים.

הם עמידים מפני גשם וקרינת UV, מחירם זול, הדפסתם מהירה והם תמיד נראים מצוין.

אז כיצד מסעדות משתמשות בהן על מנת לשווק את עצמן בהצלחה ולא רק בשילוט החיצוני של המקום?

 

האם פרסום פיזי עדיין עובד?

אמנם בעולם הדיגיטלי שאנחנו חיים בו קיימת משמעות רבה לפרסום הווירטואלי, אך השילוט עדיין קריטי להצלחת בתי העסק השונים. כשמדובר במסעדה, עולה הצורך בשילוט שימחיש את הטעם, הטריות והצלחות ויאפשר לאנשים לחוות את מה שמתרחש במקום ולהזמין אותם פנימה.

התכונות של השמשונית הן בדיוק האלמנטים הנדרשים לתמונות מוצלחות ועשירות של מנות שונות המוצגות במסעדה ולכן היא נחשבת לבחירה הטובה ביותר לשיווק ופרסום פיזיים בבתי מזון מכל הסוגים.

כיום בעלי עסק רבים יודעים שהפתרון הנוח והאפקטיבי ביותר לשיווק פרונטלי מתקיים באמצעות שמשונית. חומר הגלם מתפקד כ-PVC בעל פנים מוחלקות, שההדפסה עליו הופכת אוטומטית למלאה ברק, עשירה בצבעים ומדויקת ברמת הרזולוציה עד לפרטי פרטים.

 

שימוש בשמשוניות לפרסום מסעדות

השמשוניות מתפקדות ככרזות פרסומיות גדולות, שנועדו למשוך לקוחות לתוך מקום מסוים, או להנחות לקוחות להתמצאות בתוך מקום מסוים. כשמדובר במסעדה, ניתן לעשות זאת על ידי שימוש בכרזה חיצונית כמובן, אבל גם על ידי שלטים או כרזות שנמצאים בתוך המקום והופכים לחלק בלתי נפרד מהעיצוב והאווירה בתוך המקום.

החומר האיכותי מבטיח שימוש חוזר או קבוע לטווח ארוך ויכול להציג גם פרסום בנוגע לספיישלים, מבצעים על הבר, אירועים שמתרחשים במסעדה כמו למשל הרצאה מעניינת או תחרות.

אפשרות נוספת היא שההדפסות על גבי השמשונית יתפקדו כאפיקים שיווקי נייד למשל על פוד טראק לאירועים שמבשל ממטעמי המסעדה, או נוכחות בכנס שיש בו מסעדנים. מסעדות שמעוניינות לתגבר את הנוכחות המקומית שלהן, יוכלו כמובן גם לפרסם על גבי שלטים שמכוונים למקום עצמו.

 

מידות אפשריות להדפסה על שמשונית

את השמשוניות ניתן להדפיס עד לרוחב של 3.2 מטרים לכל היותר, אך אורכה איננו מוגבל. הדבר יכול לאפשר למסעדה לשלט דוכנים חיצוניים שנועדו לטעימות או אירועים למשיכת העוברים והשבים, שילוט של הבר עצמו (למשל בחג מסוים או חגיגות עשור למסעדה), הצבת שלטי ענק בתאריכים ייחודיים וגם בהנחה והתקציב מאפשר, גם קמפיינים שיווקיים דרך שילוט חוצות או שלטי רחוב שונים.

 

בשורה התחתונה:

במציאות של היום, עסק שלא מטפח את הצד הוויזואלי שלו, לא קיים. במסעדות באופן מיוחד ישנה חשיבות רבה להצגת המנות, כך שהטעם והחשק יתגברו והלקוחות יהיו מעוניינים להגיע למסעדה או להזמין ממנה. מסעדה שמעוניינת להשתמש בשמשונית לטובת הפרסום שלה, תצטרך לשקול האם היא מפרסמת על גבי שלטי חוצות גדולים שנועדו לקלוט תנועה רחבה של מתעניינים, או שהיא מתמקדת בפרסום באמצעות שמשונית שנמצא פיזית בבית העסק ויכול לשרת לצרכים מגוונים הרבה יותר.

 

מכשיר חשמלי

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »