חיפוש

עיצוב סביבה לימודית לבתי ספר

בשנים האחרונות בתי הספר נכנסים גם הם למגמת ההתחדשות שהולכת וצוברת תאוצה בעולמנו. בתי הספר מנסים להתחדש בגישה החינוכית, בשיטות הלימוד וגם בסביבת הלימוד. במאמר זה נרחיב על עיצוב סביבה לימודית לבתי ספר ונראה מה אפשר לעשות על מנת שהיא תהווה מרחב סביבתי נעים, מהנה ואפקטיבי ללמידה.

שולחנות וכסאות – OUT, פופים ופינות זולה – IN

בתי הספר של היום הם ממש לא מה שאתם זוכרים מפעם. היות והיום מבינים את חשיבותו הרבה של עיצוב סביבה לימודית לבתי ספר, צוותי הניהול משקיעים מחשבה רבה ומשאבים על מנת לייצר סביבה שכזו. אם בעבר הכיתה היתה מורכבת מלוח, שולחנות, כסאות וקירות מקושטים, הרי שהיום בנוסף לכך קיימות בכיתות גם פינות ישיבה צבעוניות ומגוונות.

מתחם לימודים
מתחם לימודים

חשיבות עיצוב סביבה לימודית לבתי ספר

בתי הספר הבינו שהדור של היום זקוק לגירויים נוספים. היום כדי להצליח להתרכז לאורך זמן וברציפות, הרבה מהתלמידים צריכים מוטיבציה חיצונית כלשהי שתדחוף אותם ללמידה. עיצוב סביבה לימודית לבתי ספר שיביא איתו הדומים צבעוניים, פינת זולה, פינות ישיבה, מזרנים, שולחנות וספסלים עם כריות בצבעים, יגרום בדרך כלל לילדים לחפש אותם על מנת לקבל רגע של שקט, ואף בשביל ללמוד באווירה קצת אחרת.

עיצוב סביבה לימודית לבתי ספר – איך עושים את זה?

על מנת להגיע לרמת עיצוב מעולה, כדאי להשתמש בשירותים של חברה שיודעת מה היא עושה. חברת Woodlee מייצרת ומעצבת רהיטים מעץ מלא, ויכולה לספק מגוון פתרונות לעיצוב סביבה לימודית לבתי ספר. בין המוצרים תוכלו למצוא ספסלי ופינות ישיבה, שולחנות קקל, פינות זולה, כריות ומזרנים צבעוניים, הדומים מעוצבים ועוד. כל אלו יצרו עבור התלמידים בבית הספר שלכם סביבה נעימה וצבעונית, שכיף לחזור וללמוד בה מדי יום.

את כל אחד מהרהיטים שתבחרו אפשר לעצב באופן קצת שונה – להחליף צבעים, לשנות מידות, לשדרג מזרנים ומשטחי ישיבה ועוד. בחברת Woodlee תוכלו לבחור ולעצב ממש לפי מה שנראה לכם באופן אישי, ככה שכל בית ספר יכול לקבל מראה ייחודי משלו.

מחירי רהיטים לעיצוב סביבה לימודית לבתי ספר

עיצוב סביבה לימודית לבתי ספר יכול להיות עסק משתלם ביותר. הריהוט מתחיל במחירים של 129 ש"ח ומגיע עד 1,850 ש"ח, בהתאם לסוג הריהוט שתבחרו וכמובן תלוי כמויות. לדוגמה עבור הדום ישיבה עגול מבד דוחה מים תשלמו מחיר של 175 ש"ח, עבור ספסל זולה זוגי בצבעים תשלמו 400 ש"ח, ואילו עבור הריהוט הגבוה והגדול יותר תשלמו מחירים של 750 ש"ח, 1,100 ש"ח ועוד.

חברת Woodlee ממוקמת באשדוד, ומציעה רהיטים מעץ מלא באיכות מעולה ועם גמישות בעיצוב. לפני שתגיעו לחנות, אנו ממליצים לסייר באתר האינטרנט של החברה על מנת לצפות במגוון הסוגים, הצבעים והמחירים. ניתן גם לפנות אל החברה בטלפון 077-7003517 לכל שאלה או התייעצות.

אולי יעניין אותך גם

הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »