חיפוש

סטול – מה זה סטול (כיסא ללא משענת), יתרונות הסטול

סביר להניח שחלק לא קטן מכם אינו מזהה את המילה, אך אנו בטוחים שנתקלתם במוצר הזה יותר מפעם אחת בעבר. סטול, שבהסבר הפשוט ביותר הוא כיסא ללא משענת, צועד למרכז הבמה בעקבות יתרונות רבים ומגוונים שיש לו על פני המתחרים בשוק.

כיסאות מרופדות

מהו הסטול?

סטול הוא למעשה כיסא מיוחד ללא שום משענת לגב או לידיים, והייחודיות שלה באה לידי ביטוי בכך שהוא מתקפל וניתן לאחסון בקלות. במילים אחרות, תוכלו לפתוח ולסגור את הסטול בכל רגע נתון, ולפרוש אותו בכל מקום שתרצו. מעבר ליתרון הגדול שיש לסטול בכך שהוא גמיש למצב פתוח וסגור, יתרון לא פחות חשוב הוא הניידות שלו. בעקבות המשקל הקל שלו והאפשרות לסגור אותו, תוכלו לקחת את הכיסא המיוחד יחד איתכם לכל מקום אשר תרצו, ללא יותר מדי מאמץ ובעיה.

את הסטול תוכלו להניח בכל מקום ברחבי הבית – החל מחדר השינה שלכם, חדר הארונות של הבגדים והנעליים שלכם, מתחת למראה במסדרון הבית או כמובן בכל אחד מחלקי הסלון המשפחתיים. מעבר למוצר שימוש ונוח, הסטול יכול לשמש גם כמוצר או אביזר נוי לכל אחד מחללי הבית.

מאפייני הסטול

לאחר שהבנו והכרנו לעומק את היתרונות המשמעותיים שיש לסטול על פני כיסאות או רהיטים דומים, חשוב להבין ממה הוא מורכב. מדובר למעשה בברזל שמולחם בצורה כזו, שמאפשרת קיפול ופתיחה של חתיכת העור/בד שמרכיבה את הסטול. חתיכת העור או הבד הזו, הן למעשה אלו שנותנות את השטח שמאפשר הנחת ציוד או ישיבה של אנשים.
תוכלו למצוא מגוון רחב של סטולים בעיצובים שונים ומיוחדים. בין אם מדובר בחתיכת עור, בד או עיצוב אישי שיוצר את השטח להנחת הציוד, ובין אם בגדלים שונים ובעיצובים שונים של רגלי הסטול. למעשה, תוכלו למצוא מגוון רחב של ורסיות של סטול, ממש כמו שתוכלו למצוא עשרות סוגים של כיסאות או ספות, בצבעים שונים, גדלים שונים, עיצובים שונים, וכמובן אלמנטים אישיים כאלה ואחרים.

אם החלטתם שאתם מעוניינים לרכוש סטול לכל מטרה כזאת או אחרת, Other : Wise  סטודיו לעיצוב, בהובלת הילי לזרוב ורועי קדרנל – הוא ללא ספק המקום שאתם צריכים לפגוש! מעבר למבחר הגדול והעצום של רהיטים ומוצרים שונים שתוכלו למצוא בסטודיו, מדובר במוצרים איכותיים ובעלי תו איכות מהגבוהים ביותר. רק כך תוכלו להיות בטוחים שאתם רוכשים מוצר איכותי וטוב, ולא תצטרכו להיתקל במוצר תקול או בעל "אופי בעייתי". כנסו עוד היום לחנות האתר האינטרנטית של סטודיו Other : Wise  וחפשו את הסטול המתאים ביותר עבורכם. כמו כן, תוכלו להתקשר ולקבל ייעוץ מקצועי ביחס לצרכים האישיים שלכם. אז קדימה, למה אתם מחכים?

אולי יעניין אותך גם

עיצוב בית
טיפים לעיצוב הבית

הבית הוא המקום שבו אנו מבלים את רוב זמננו ולכן חשוב שהוא יהיה מקום נעים ומזמין. עיצוב הבית הוא תהליך אישי שמאפשר לכם להביע את

קראו עוד »
לשמור על ריהוט גן
איך לשמור על ריהוט גן?

ריהוט גן מוסיף קסם ופונקציונליות לחללים החיצוניים שלנו, ומספקים אזור נוח ומזמין להירגע ולחבר. עם זאת, חשיפה לפגעי מזג האוויר עלולה לגבות מחיר מריהוט הגן

קראו עוד »