חיפוש

כמה עולה לשפץ מטבח

החלום שלכם בשנים האחרונות הוא לשפץ את המטבח? נמאס לכם להיכנס בכל בוקר להכין לעצמכם קפה במטבח שלא נראה טוב, שאין בו מספיק מקום ושהשיש בו שבור? אם כך, אין ספק שהגיע הזמן לעשות משהו בנידון ובוודאי תשמחו לדעת שלא תמיד שיפוץ של מטבח זה עניין יקר.

 

איזה שיש כדאי לכם לקנות?

ברוב המקרים כאשר מדברים על שיפוץ המטבח אי אפשר להתעלם גם מהצורך ומהרצון להחליף את השיש. השיש הוא החלק המרכזי בכל מטבח שכן עליו אנחנו חותכים ועליו אנחנו עושים את כל פעולות הבישול. בעבר אומנם לקנות שיש זו הייתה הוצאה כלכלית מאוד גדולה, אך האמת היא שהיום זה כבר לא כך. לכן, אם אתם יכולים לעשות מספר בירורים בנושא של שיש למטבח מחירים בהחלט כדאי להשקיע בכך. למעשה ניתן לפנות אל כמה חנויות שונות שמוכרות שיש ולבדוק מה טווח המחירים, כי אין שום סיבה שבגללה אתם חייבים לקנות למטבח המשופץ שלכם את השיש הכי יקר שיש.

תחילת השיפוץ

 

מה עוד ישפיע על העלות הסופית?

מעבר לנושא של שיש למטבח מחיר, מאוד מומלץ גם לברר נתונים אחרים אודות השיפוץ והעלויות שלו. לדוגמא, האם אתם רוצים גם לקנות ארונות מטבח חדשים? והאם תרצו להחליף את התאורה? האם תרצו, באותה הזדמנות, לשלב גם פרקט או לקנות אי למטבח? יש היום אינספור אלמנטים שונים שביניהם תוכלו לבחור כך שאנחנו מאוד ממליצים לכם לעשות תכנית מסודרת. יתרה מכך, ההוכחות בשטח מראות שכאשר אנשים לא עושים תכנית לפני תחילת השיפוץ, בסופו של דבר הם משלמים הרבה יותר לעומת מי שעובד עם תכנית מסודרת. לצורך העניין הזה כדאי יהיה לחשוב גם על העסקת מעצבת פנים מקצועית, כי אם אשת מקצוע כזאת תוכל לעזור לכם לעשות סדר בדברים, אז למה לוותר על שירותיה?

 

מי יבצע את עבודת השיפוץ במטבח שלכם?

הדבר הנוסף שיקבע, כמובן, כמה תשלמו על שיפוץ המטבח, זו השאלה מי יבצע את העבודה בשטח. קחו בחשבון שאם אתם פונים אל חברת השיפוצים הגדולה ביותר, הרי שהמחיר הסופי שתשלמו יהיה גבוה יותר מאשר אם תפנו אל חברה קצת פחות מוכרת. מצד שני, לא תמיד כדאי יהיה לבחור את השיפוצניקים שיגבו מכם את המחירים הכי נמוכים שיש, כי אם המחיר יבוא על חשבון איכות העבודה שהם יעשו, זה לא מומלץ. בימינו יש גם אפשרות לייבא הרבה מאוד פריטים למטבח בצורה עצמאית מחו"ל, מה שיכול אומנם להיות מסובך אך מצד שני, זו דרך להוזיל את העלויות. לכן שווה לעשות מחקר כמה שיותר מעמיק לפני שאתם יוצאים לדרך, כי אם ניתן לשפץ את המטבח בעלות נמוכה יותר, איזו סיבה יש לכם לשלם הון עתק על השיפוץ?

אולי יעניין אותך גם

תנור חיצוני
איך בוחרים טאבון ביתי?

טאבון, הוא סוג של תנור חיצוני המשמש בדרך כלל לאפיית לחמים ופיתות. זהו תנור מסורתי ששימש במשך מאות שנים לאפיה במזרח התיכון, צפון אפריקה ומרכז

קראו עוד »