חיפוש

כמה זמן נמשך שיפוץ דירה ולמה?

בעוד ששיפוץ דירה לא אמור לקחת לכם שנים לביצוע, אין ספק שהוא גם לא אמור להסתיים לאחר מספר ימים.

אז כמה זמן ייקח לי לשפץ את הבית? בואו נדבר על שיפוצים בבית ב-2020, מה הם יכללו וכמה זמן ייקחו לנו לביצוע?

אין ספק, לכולנו זה ברור שהתהליך של שיפוץ דירות ארך זמן.

כמה זמן? זה לחלוטין תלוי במה שאתם מעוניינים לבצע בבית. אם אתם מעוניינים לבנות מטבח חדש, קחו בחשבון שהתהליך הזה יכול לארוך מספר חודשים, עד כחצי שנה במקרים מסוימים.

יחד עם זאת, כמובן שככל שהקבלן או השיפוצניק יהיו מקצועיים יותר, ככה תצלחו את התהליך יותר מהר.

בואו נסביר על שיפוצים בבית: איך, למה וכמה?

 

שיפוץ בבית? כדאי להיערך מראש ובהתאם

שיפוצים בבית לוקחים זמן, את זה אנחנו כבר אומרים לכם מראש. בעוד שחלק מהמשימות יכולות להימשך במשך שבועות, במקרים רבים גם קורה שחומרי גלם מסוימים מתעכבים או חסרים, מה שמאריך את התהליך אפילו עוד יותר.

למעשה, אם להיות כנים, כמעט לא קיים תהליך שיפוץ אשר מתקיים במאת האחוזים לפי לוחות הזמנים. אין, לא קיים. תמיד כשצריך לשפץ בבית, ממש כמעט תמיד יהיו מקרי בלת"מ. יחד עם זאת שמקרים בלתי מתואמים כאלו הם נפוצים, ישנם תהליכי שיפוץ מסוימים שכמעט אף פעם לא חווים התעכבויות ותקיעה. על מה אנחנו מדברים? למשל, חימום תת רצפתי שמותקן אצלכם בבית, גם אם יש פרקטים. תוכלו לקרוא על כך מידע כאן: https://sunshin.co.il

 

התקנת חימום מתחת לרצפה | רצפה מחוממת בבית

החימום התת רצפתי הוא פרויקט שיפוץ בבית שלעולם לא מתעכב מלהתבצע, וזאת מפאת 2 סיבות עיקריות: קודם כל, חומרי הגלם ידועים מראש והם קיימים אצל המשווק-המתקין. שנית, חימום תת רצפתי מותקן בביתכם על ידי צוות מקצוענים שמתמחה אך ורק בתחום הזה.

אתם מוזמנים להכיר את חברת סאן שיין (SUNSHINE – סאנשיין), התקנת פתרונות חימום בכל הארץ. החברה מתקינה חימום מתחת לרצפה על בסיס מים וחימום תת רצפתי על בסיס חשמל. אם אתם שואלים כמה זמן נמשכת התקנת חימום מתחת למרצפות בבית, מדובר בתהליך קצר למדי, בטח שלא חודשים וגם לא שבועות. ההתקנה של פתרון החימום הזה כוללת הנחת חלקי הבידוד, ולאחר מכן את ההמתנה עבור ההתייבשות של שכבת הבידוד. אם כך, בתום ימים ספורים אתם עם רצפה מחוממת. תענוג.

 

האם כדאי לשפץ את הדירה בתקופה מסוימת?

במקרים רבים, אנשים יכולים לטעות ולחשוב שהתהליך של שיפוץ דירות הוא תהליך קצר, שאפשר לצלוח אותו בכל תקופה בשנה. בדיוק כאן זה הזמן להדגיש, שיפוץ דירות מומלץ לביצוע אך ורק בעונת האביב.

בכל מקרה בו אתם משפצים את הבית בעונת החורף, לא רק שאתם יוצרים פתח וצוהר לבעיות פוטנציאליות, אתם גם מסתכנים בחייכם. להזכירכם, שיפוץ דירה כולל המון התעסקות בכל מיני נקודות חשמל.

 

אולי יעניין אותך גם