חיפוש

טיפים לעיצוב פנטהאוז

שמדובר על עיצוב פנטהאוז אין חוקים חקוקים בסלע, לכל משפחה יש את הסגנון שלה והאופי שלה וגם העיצוב צריך להתאים לאופי.

לפני שאתם רצים לבחור מעצב פנים ומתחילים במשימה כדאי מאוד לדעת שעיצוב הוא לא רק בחירת ריהוט ושילוב צבעים נכונים שישתלבו יחד בהרמוניה מושלמת.

עיצוב צריך גם להתאים לתנאי המגורים, במיוחד שמדובר על עיצוב פנטהאוז שבו יש חלל חיצוני שצריך להשתלב עם החלל הפנימי בהרמוניה.

לכן כדאי מאוד להיעזר בשרותיו של מעצב פנים מקצועי שידע לתת לכם את המענה המושלם.

פינת אוכל יוקרתית

 

קבלו את חמשת הטיפים המובילים לעיצוב פנטהאוז

  1. עיצוב חייב להיות במיוחד שמדובר על פנטהאוז אנו חייבים לקחת בחשבון את החלל שנמצא לרשותנו ולהתנהל לפיו.
    גודל המרחב הוא זה שיקבע איך אנו מתנהלים בו, מכאן שעיצוב השטח יתחיל לפני הכל במדידות מדויקות.
  2. לשמור על עיצוב יוקרתי, בשביל לשמור על העיצוב של הבית יותר יוקרתי יש כמה דגשים לפיהם כדאי מאוד לעבוד והם יעשו את המלאכה בצורה הטובה ביותר.
    – נסו לא להעמיס יותר מידי, מדובר בחללים גדולים והנטייה היא להעמיס בהם כמה שיותר ריהוט ותמונות, נסו לשמור על קווים נקיים ותנו מרחב לכל רהיט.
    גם אם בחרתם מקום לתת לכל רהיט חשוב שזה לא יגרום לשטח להיראות "ריק מידי" מכאן שגם לכל שטח צריך לבחור את הריהוט הנכון שזה יעשה לפי הצורך האישי והעיצוב הנדרש.
  3. לא הכל חייב להתאים, לא כל דבר רהיט בבית חייב להתאים לזה שלידיו, או בצבע או בצורה או כסט.
    הבית שלכם לא חייב להיות תמונה ששלפו עכשיו מקטלוג תנו לבית שלכם אופי משלו, נסו ליצור עיצוב וסגנון שונים ממה שכולם רגילים אליו.
    בשביל זה כדאי להתייעץ עם מעצב פנים שיחד אתו תחליטו על שילוב מיוחד משלכם.
  4. בוחרים כוכבים, אם יש לכם רהיט שאתם ממש רוצים להבליט אותו מעל כל האחרים, משהו שאתם ממש אוהבים ומתחברים אליו, אתם יכולים להפוך אותו לכוכב ומסביב לו להציב רהיטים או לתלות תמונות שפשוט רק ידגישו יותר את הרהיט אותו ברצונכם להדגיש.
    בשביל "ליצור כוכב" כזה אתם חייבים להיעזר באיש מקצוע שיודע איך לגרום לדברים האלו לקרות.
  5. בסעיף הקודם דיברנו על תליית תמונות, גם זאת פעולה שצריכה להיעשות בצורה נכונה, בכל מוזיאון תליית תמונה נעשית ככה שאמצע התמונה הוא בגובה של 150 ש"מ מהרצפה.
    לא תמיד זה מתאפשר בכל מקום בגלל חללים שונים או רהיטים מעליהם אנו מציבים את התמונה, בכל מקרה נסו לדבוק בכלל הזה ליצירת העיצוב הנכון.

לעיצוב פנטהאוז יש עוד לא מעט דברים שאנו צריכים לעשות לרבות עיצוב חללי החוץ, דברים אלו רק מדגישים את החשיבות של בחירת מעצב פנים מנוסה ומקצועי.

אין ספק כי גם באופן עצמאי כל אחד יכול להצליח בעיצוב הפנטהאוז שלו, רק נסו עד כמה שאפשר שכל העיצוב יהיה פרקטי וייקח בחשבון את הצרכים האישיים של בני הבית.

אולי יעניין אותך גם

עיצוב פנים
3 סיבות להיעזר במעצבת פנים

עיצוב פנים היא עבודה יצירתית, שמעוגנת בידע ובכללים של יסודות העיצוב, כמו קומפוזיציה, פרופורציות, צבעים ותאורה. בנוסף, מעצבי פנים מיומנים ובעלי ניסיון מביאים איתם כישורים

קראו עוד »