חיפוש

3 טיפים לעיצוב פינת האוכל בסלון

פינת האוכל בסלון מהווה את אחד המוקדים החשובים ביותר בכל בית, ועל כן יש לשים דגש משמעותי על נושא העיצוב. להלן שלושה טיפים חשובים שכל אחד חייב לדעת.

עיצוב פינת האוכל בסלון – מה חשוב לדעת?

פינת האוכל בסלון מהווה ללא ספק את אחד המוקדים המהותיים ביותר בכל בית, וזאת לאור העובדה כי אנו מתכנסים כמעט בכל יום לארוחה משפחתית, כמו גם לכינוס של כל המשפחה. על כן, חשוב מאוד לשים דגש על הפינה הזו, ובמיוחד על נושא העיצוב. למעשה, כיום עיצוב הפינה הזו קל יותר מאי פעם, ואנו כאן עם שלושה טיפים חשובים שכל אחד חייב לדעת, בטרם מתחילים לעצב את הפינה החשובה ביותר, בכל בית בישראל:

כיסאות ליד שולחן

  • תכנון מקדים – על מנת להתחיל במלכת העיצוב חשוב ראשית לבצע תכנון מקדים של פינת האוכל, וזאת על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי הפינה אכן תהיה מעוצבת, אך גם פרקטית, כמו גם תשתלב בצורה הרמונית עם העיצוב הכללי של הבית. לכן, בטרם אתם מתחילים ברכישה כמו גם בתהליך העיצוב חשבו לעומק לגבי הצרכים שלכם, כמו גם התאימו את העיצוב הכללי לקונספט של הבית, כך שפינת האוכל תשתלב בצורה מושלמת והרמונית עם הנראות הכללית של הבית, מבלי להעמיס יתר על המידה מבחינת העיצוב.
  • רכישה מחברה מובילה – במידה ואתם עומדים לרכוש פינת אוכל חדשה, חשוב מאוד לרכוש רק מחברה מובילה בתחומה אשר מאפשרת לכם לרכוש מגוון רחב של פינות סלון, בין אם מדובר בפינות אוכל מרובעות, פינות אוכל עגולות כמו גם בעיצובים שונים ומתקדמים. החברה המובילה כיום בתחום היא ללא ספק חברת ART גלריה לריהוט אשר מאפשרת לכם לרכוש פינות אוכל מעוצבות בהתאמה אישית, ובמחיר הטוב ביותר בשוק. לפרטים נוספים, ניתן להיכנס לאתר בכתובת http://www.art-furniture.co.il.
  • חשיבה על תאורה מתאימה – החלל של פינת האוכל חייב להיות עם תאורה מתאימה, וזאת משום שאנו מבלים שם לא מעט שעות. על כן, בתהליך העיצוב חשוב מאוד לשים דגש על הנושא הזה וכן להשתמש באלמנטים של תאורה, בין אם מדובר בגופי תאורה או בווילונות מעוצבים. למעשה, וילונות מעוצבים מאפשרים לכם לקבל חמימות ואינטימיות לפינת האוכל, כמו גם אפשרות לתחום את הפינה במידה והיא נמצאת ביחד עם הסלון וחדרים נוספים. חברת DOMUS נחשבת כיום לחברה המובילה בישראל בתחום הווילונות המעוצבים, וזאת לאור העובדה כי באמצעות צוות העובדים של החברה תוכלו להתאים את הווילונות היפים והאיכותיים ביותר לפינת האוכל בבית, בהתאמה אישית, ע"י מיטב המומחים בענף העיצוב. על כן, היכנסו להתרשם וילונות לסלון קטלוג בכתובת http://domus.co.il ובכך תוכלו להעניק לפינת האוכל שלכם את פתרונות ההצללה היפים והטובים ביותר, אשר מותאמים בדיוק לטעם האישי ולתקציב.

 

אולי יעניין אותך גם

עיצוב פנים
3 סיבות להיעזר במעצבת פנים

עיצוב פנים היא עבודה יצירתית, שמעוגנת בידע ובכללים של יסודות העיצוב, כמו קומפוזיציה, פרופורציות, צבעים ותאורה. בנוסף, מעצבי פנים מיומנים ובעלי ניסיון מביאים איתם כישורים

קראו עוד »