חיפוש

5 טיפים לגרום לבית שלכם להיראות גדול ומעוצב

עוברים לבית חדש או מעוניינים קצת לשנות את העיצוב של הדירה בה אתם גרים? ישנם אמצעים מסוימים בעזרתם ניתן להפוך לימון ללימונדה, ולקחת חלל מסוים ולהפוך אותו לגדול יותר ממה שהיה.

לעיצוב פנים ישנו תפקיד חשוב בנראות של הבית שלנו ובתחושה שלנו בו, ולמעשה במקרים רבים עיצוב פנים חשוב אף יותר מעיצוב חיצוני.

כדי לסייע לכם להגדיל את החללים בביתכם הבאנו עבורכם מספר עצות שיסייעו לכם בעניין.

 

  1. מקמו מראה על הקיר

קודם כל מראה היא חפץ חשוב בפני עצמו – זה תמיד טוב לדעת איך אנחנו נראים ברגע זה. מלבד זאת, למראות ישנם תפקידים עיצוביים חשובים והן ללא ספק מסייעות להקנות לחלל תחושה של מרחב ומרווח. המראה משקפת אור טבעי ומלאכותי כאחד וכך גורמת לחדר להיראות מואר יותר וגדול יותר, ובמובנים רבים נראה כאילו מראה מכפילה את שטח החלל.

 

  1. מקסימום אור טבעי

אם אפשר, רצוי לוותר על ווילונות בחדר או לחלופין לתלות ווילונות אך לשמור עליהם פתוחים בשעות האור. אור טבעי מגדיל את חלל החדר ומצמצם את השפעתן של פינות כהות שמקטינות אותו. חלון גדול דרכו נכנס אור מחבר את החדר למרחב החיצוני ושילוב זה יוצר תחושת מרחב.

 

  1. שימוש בצבעים בהירים לקירות והרהיטים

אין ספק שבחירת הצבעים של הקירות והרהיטים משפיעה באופן ניכר על תפיסת הגודל של החדר בעינינו. מומלץ מאוד לעשות שימוש בצבעים בהירים כגון לבן ובז', שכן צבעים אלו מאפשרים השתקפות רבה יותר של אור, לעומת צבעים כהים שבולעים אור ונותנים תחושה מצומצמת יותר. אם אתם מעוניינים בצבעים צבעוניים יותר זה לחלוטין אפשרי – למשל, ורוד בהיר לחדר שינה של ילדה יכולים להתאים.

 

  1. סדר ומרווח

באופן כללי חדרים מסודרים נראים גדולים יותר ועומס מכביד על החלל ומונע תחושה של מרחב. שמירה על סדר בחדר היא לא דבר של מה בכך, ולכן מומלץ לשלב בחדר חללי אחסון לחפצים שלנו, בין אם מדובר במגרות, קופסאות לאחסון תכשיטים וכדומה. בנוסף, מומלץ לא לשמור על חפצים מיותרים שאנחנו לא משתמשים בהם ולא גורמים לנו לשמחה שסתם תופסים מקום.

 

  1. צביעת התקרה

צביעת התקרה בצבע שונה מהקירות (אך לא באופן תלוש) מושכת את העין למעלה ומייצרת אשליה של חלל גדול ומרווח יותר. זאת ניתן לעשות באמצעות טפטים או באמצעות צבע.

 

העזרו במעצבת פנים להגדלת החללים שלכם

קושינא אדריכלות ועיצוב פנים היא עסק קטן שמנהלת יערה אסיף להוצאה לפועל של פרוייקטים באדריכלות ועיצוב פנים. תהליך העבודה כולל ליווי מהרגע הראשון מההיכרות הראשונית עד הסיום, כאשר הבית מוכן. עם קושינא יתנהל תהליך תכנון עיצוב מפורט הכולל הכנת סקיצות לאישור הלקוח, סט תוכניות עבודה מפורטות ואף הדמיית תלת ממד כדי לשקף ללקוח את התוצאה הצפויה.

 

חלל מעוצב

אולי יעניין אותך גם

עיצוב פנים
3 סיבות להיעזר במעצבת פנים

עיצוב פנים היא עבודה יצירתית, שמעוגנת בידע ובכללים של יסודות העיצוב, כמו קומפוזיציה, פרופורציות, צבעים ותאורה. בנוסף, מעצבי פנים מיומנים ובעלי ניסיון מביאים איתם כישורים

קראו עוד »