חיפוש

השפעת המשרד על תפוקת העובד

ניהול ותפעול משרד זה לא דבר כל כך פשוט, אפילו אם נראה כי הוא מתנהל כראוי, ייתכן כי ההשפעה של העיצוב שלו אינה נכונה עבור העובדים.

לך, כמעסיק, יש אחריות לדאוג שהמשרד יהיה מעוצב כראוי, בצורה שתגרום לתפוקה מקסימלית של עובדייך.

כדי לעשות זאת עלייך לעבור על מספר גורמים שמשפיעים על התפוקה, וליצור משרד שמעוצב בצורה אסטרטגית.

 

למה העיצוב משמעותי?

משרד מעוצב היטב יוצר סביבת עבודה שמספקת לעובדים הנאות והטבות. מי שמדלג על עיצוב משרדים באופן אסטרטגי, עלול לראות כי עובדיו מתנהלים בצורה פחות יעילה, מאחרים בדדליינים, ומהווים למעשה עובדים פחות טובים. כבר כאשר אתם משכירים חלל משרדי, עליכם לשים לב כי אתם בוחנים את היתרונות והחסרונות של העיצוב שלו. כדאי לעבור על כל פרט ולהבין את ההשפעה שיכולה להיות לו על העובדים, ועל החברה בכלל.

 

תאורה ואוורור

העובדים שלכם מבלים חלק משמעותי מהיום שלהם בתוך המשרד, לכן משרד שהינו מואר ומאורר כראוי, מהווה מוטיבציה גדולה בעבורם להגיע לעבודה מדי יום. עבודה במשרד חשוך ומחניק תוריד להם את הרצון להגיע ולעבוד בצורה טובה ויעילה.

לפי מחקרים, משרד מואר ומאוורר מקטין את מספר ההיעדרויות בקרב העובדים, מעלה את אחוז הסיפוק מהעבודה ב-24%, ומעלה את הפרודוקטיביות של העובדים ב- 16%. חשוב לשים לב לגורמים הבסיסיים הללו – אור ואוויר הם דברים חשובים ביותר בעיצוב החוויה של העובד.

 

ריהוט

נוחות היא דבר קריטי במקום העבודה, כך שלדאוג לריהוט איכותי וטוב, יכול גם להוביל ליעילות גבוהה יותר, סיפוק גבוה יותר ופחות היעדרויות ממקום העבודה. כמעט כל עובד במשרד חווה בשלב מסוים בחיים כאבי גב, כתפיים או צוואר, בעקבות כיסא לא נוח שישב עליו במשך שעות ממושכות. כיסא אורטופדי יכול לשמור על העובדים שלכם בריאים יותר, בכך שיימנע כאבים רבים ושרירים תפוסים.

 

עיצוב פנים

אדריכלות פנים ועיצוב פנים של המשרד שלהם מהווים גם הם גורם מכריע בתפוקה של העובדים שלכם. למראה שהם רואים מדי יום יכולה להיות השפעה חיובית או שלילית על הפעילות המוחית שלהם. כך שבחירה שהמשרד יהיה צבעוני, יכולה לתרום לעובדים. שילוב צבעים מתאים יכול להוריד את רמות הלחץ, לעודד יצירתיות ולשפר את מצב הרוח של העובדים.

מחקרים מראים שהוספת צבע למשרד יכולה לעשות את כל הדברים הללו, כמו גם לעודד דיונים והבעת דעות. תוכלו לבחור את הצבעים איתם תעצבו את המשרד בהתאם לצורך של התעשייה בה אתם עובדים. גוונים מסוימים משפרים פונקציות מוחיות מסוימות, שיכולות לעזור בקידום הפרודוקטיביות בעבודה. ניתן גם לשלב יצירות אמנות כדי לעודד התלהבות והשראה.

לסיכום, ניתן לראות כי האדריכלות ועיצוב המשרד הם בעלי השפעה רבה, וכדאי לבחון אותם לעומק כדי לתרום הן לעובדים והן ליעילות המשרד.

 

חלל מעוצב

אולי יעניין אותך גם

הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »