חיפוש

המדריך לבחירת דלתות פנים

איזה כיף, הוחלט לעצב מחדש את הבית! רגע לפני שמשפצים את הבית או המשרד, בוחרים דלתות איכותיות שמחזיקות מעמד במשך שנים ארוכות. וכן, לא מתפשרים גם על דלתות פנים מעוצבות (ואפילו בהתאמה אישית).

בין אם אתם מחפשים אחר דלתות פנים מעוצבות, דלתות איכותיות מחומר פולימר או כל דלת אחרת, תמיד יהיה כדאי לקחת בחשבון את השימושים שלכם מהדלת. האם היא אמורה להיות מאוד מבודדת מרעשים? אולי אפילו עד כדי התקנת דלת אקוסטית? אולי הדלת חייבת להיות עמידה בפני מים רבים? מה לגבי מזג אוויר מאוד חם, האם הדלת חשופה לצד הדרומי של המבנה?

דלתות איכותיות בצד הדרומי של המבנה

במקרים של דלתות פנים המפרידות בין הסלון למרפסת, שגם ממוקמות בצד הדרומי של המבנה (שמש רבה), יהיה צורך לבחור דלתות עמידות בפני אקלים חם. בדיוק כשמדברים על דלתות פנים פרימדור איכותיות ומעוצבות, חובה להכיר את חברת פרימדור – טכנולוגיות מתקדמות לייצור דלתות פנים מעוצבות ואיכותיות.

החברה משתמשת בחומרי גלם איכותיים ביותר, כולל חומר הנקרא פולימר. פולימר הוא חומר גלם אשר עמיד מאוד בפני תנאי מזג האוויר השונים, אך חברת פרימדור אפילו הלכה שיפרה את הדלתות המיוצרות מחומרים אלו.

טכנולוגיות מתקדמות לייצור דלתות פנים בהתאמה אישית

למעשה, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות לייצור דלתות פנים מעוצבות, החברה הצליחה להתאים את דלתות הפנים שהיא מייצרת בהתאם למזג האוויר הישראלי. וכשמדברים על דלת פנים עמידה, חובה לדבר על העיצוב של אותה הדלת.

בבואכם לרכוש דלת פנים, תמיד יהיה כדאי לקחת בחשבון את כלל העיצוב של ביתכם.

למשל, אם העיצוב הדומיננטי בבית מושפע ממוטיבים של עדות (למשל שטיחים מרוקאיים בעבודת יד על הקירות), יהיה כדאי לשקול דלת פנים בצבעים שונים. ישנם צבעים אדומים בבית וצבעים כהים? תוכלו להתאים דלת פנים בצבעים מקבילים או דומים.

דלת

העיצוב הכללי של הבית? בהתאם לדלתות!

כמובן שתמיד חשוב לקחת בחשבון גם את האופן בו המטבח שלכם מעוצב. גם אם דלתות הפנים שתתקינו לא יהיו מול המטבח, כדאי שהן יזכירו באופיין את עיצוב המטבח שלכם. מטבח פרובנס (כפרי)? התאימו דלתות בצבע עץ! כדאי מאוד.

אגב, בדרך כלל גם ניתן לשלב חומרי גלם כמו עץ אמיתי בדלתות פנים, כך שתוכלו לקבל מראה ותחושה באמת כפרית. דלתות פנים שמותאמות לכם בהתאמה אישית? סמנו V בצ'ק ליסט, הגעתם ליעד. עם חברת פרימדור תוכלו להתאים לעצמכם דלתות פנים בהתאמה אישית מלאה. אתם מוזמנים עוד היום להתייעץ עם מומחי העיצוב של החברה, שיעמדו לרשותכם בעת עיצוב ביתכם מחדש. בהצלחה, ולא לשכוח להנות מהתהליך! אמנם התהליך של שיפוץ ועיצוב בתים עשוי להיות מורכב, אך בהסתייעות אנשי המקצוע הנכונים, תוכלו לצלוח אותו בכיף ובקלילות.

אולי יעניין אותך גם

איך לבחור דלת פנים
איך לבחור דלת פנים?

אם לפני כמה עשרות שנים מישהו היה נתקל בשאלה הזו – סביר להניח שהוא היה צוחק לעצמו, פותח את אחת מדלתות הפנים בבית שלו ומסנן

קראו עוד »