חיפוש

הכירו את סוגי הידיות הקיימות בשוק

שוק הידיות התפתח באופן משמעותי בשנים האחרונות, וזאת לאור ייצור של מגוון ידיות. במאמר זה נעשה לכם היכרות עם הסוגים הנפוצים אותם תוכלו לרכוש כבר עכשיו, מבלי לצאת מהבית.

 

מהם סוגי הידיות הנפוצים בישראל?

ידיות הפכו זה מכבר לפריט שהוא לא רק פונקציונאלי אלא גם פריט דקורטיבי לכל דבר ועניין, ולכן ניתן לראות כיצד יותר ויותר יצרנים מפתחים ידיות ממגוון חומרי גלם, באיכות יוצאת מן הכלל. להלן ארבע ידיות נפוצות:

  • ידיות אינטגראליות – ידיות אינטגראליות הן ידיות אשר שתולות בתוך הדלת, ולכן הן יוצרות מראה יוקרתי ומושלם בעבור מעברים צרים,  ולכן מדובר בידית אידיאלית בעבור דלת הארון או המטבח. באמצעות הידית ניתן לפתוח את הדלת או ארונות המטבח באופן נוח, ולכן אם המטבח שלכם קטן, מומלץ לבצע רכישה של ידית אינטגרלית.
  • ידית מודרנית – ידית מודרנית מעניקה מראה נקי ומוקפד, כחלק מעיצוב מודרני אשר נחשב כיום לעיצוב המוביל של השנים האחרונות. ידיות מודרניות ניתן לרכוש במגוון צבעים, אולם חשוב להקפיד ולבצע רכישה של ידית אשר משלימה את העיצוב הכללי של המטבח כמו גם כזו אשר איננה רק מעוצבת אלא גם פרקטית.
  • ידית כפרית – על מנת ליצור מטבח חמים ואינטימי בסגנון כפרי, פריט משלים ובלתי נפרד הינו ידית כפרית. מדובר בידית אשר תורמת באופן משמעותי ליצירת מרחב נעים לשהייה, כאשר את הידיות ניתן לרכוש בגוון עיצובים, החל מידית כפרית כפתור ועד לידית שקועה. מומלץ לבצע רכישה של ידית כפרית מעץ, אולם להקפיד על עמידות מושלמת אשר תבטיח כי הרכישה שלכם תהיה משתלמת לאורך זמן.
  • ידיות עור – אחד הטרנדים הלוהטים של השנים האחרונות. מדובר בידיות אשר מתאימות לכל סוג של מטבח, והן מעניקות נופך יוקרתי ומרשים. מדובר בידיות אשר עשויות מעור אמיתי אשר עבר עבר עיבוד ייחודי, ולכן מדובר בידיות איכותיות אשר מחזיקות מעמד למשך שנים רבות, ואף משתבחות עם הזמן.

 

כיצד לבחור ידית למטבח?

על מנת שתוכלו לבחור את הידיות הטובות ביותר למטבח חשוב ראשית כל להבין מהו סגנון העיצוב הבולט של המטבח, ובהתאם לכך להתאים את הידיות. אם מדובר במטבח מודרני, ידיות מעור או ידיות מודרניות יאפשרו לכם לשדרג את העיצוב באופן קל ופשוט, ואילו מדובר במטבח כפרי העדיפו להשתמש בידית כפרית או ידית אינטגראלית אשר לא רק מעוצבת אלא גם חוסכת מקום. על מנת שתוכלו לבצע בחירה מדויקת לעיצוב אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר של חברת novart בכדי להתרשם מקולקציה אשר מורכבת מכל סוגי הידיות, כמו גם ידיות ייחודיות אותן תוכלו להזמין דרך האתר, בלחיצת כפתור. לאחר בחירת הידית, תוכלו לבצע רכישה מאובטחת, ובתוך זמן קצר לקבל משלוח עד הבית.

מטבח ביתי

אולי יעניין אותך גם

איך לבחור דלת פנים
איך לבחור דלת פנים?

אם לפני כמה עשרות שנים מישהו היה נתקל בשאלה הזו – סביר להניח שהוא היה צוחק לעצמו, פותח את אחת מדלתות הפנים בבית שלו ומסנן

קראו עוד »