חיפוש

איך לשמור על ספה חדשה

אחרי הרבה שנים עם אותה הספה שקיבלתם בירושה אי שם בשנת 2000, הגיע הזמן להתחדש בספה חדשה שמעוצבת לטעמכם ומתאימה לבית שלכם. כמו כל רהיט גם ספה חדשה עלולה להתלכלך ולהיהרס, ובשביל שזה לא יקרה השקענו, בדקנו וכתבנו לכם את המאמר שיתן לכם את כל הטיפים החשובים בנושא איך לשמור על ספה חדשה. אז בואו נתחיל ונראה איך עושים את זה נכון!

"מאמי, בוא, המוביל הגיע עם הספה!"

אז הנה היא הגיעה סוף כל סוף – הספה שהזמנתם בעיצוב אישי ניצבת בפתח הבית שלכם ועוד רגע והיא אצלכם בסלון, מורכבת ומוכנה לישיבה. היא נראית טוב, מריחה כמו חדשה והצבעים שלה בולטים וכל כך יפים! אבל איך לשמור על ספה חדשה כמו שהיא במצב ההתחלתי שלה?

איך לשמור על ספה חדשה

כדי לשמור על ספה חדשה יש כמה וכמה כללים שתצטרכו להקפיד עליהם. הראשון והחשוב מביניהם – ספה שיושבים עליה היא לא ספה שאוכלים עליה. כן, כל פעם שאתם ניגשים לספה עם צלחת שעליה אוכל, אתם עלולים להשאיר פירורים שעלולים להוביל לעובש חמור על הספה. העובש ישפיע בצורה משמעותית על נראות הספה, ובינינו, מעבר לנראות, זה פשוט לא הגייני.

קפה? יין? מחוץ לתחום

אין בעיה שתשתו תה חם או מים קרים על הספה מול הטלוויזיה, אבל משקאות כמו קפה או יין הם משקאות שלחלוטין נמצאים מחוץ לתחום הספה שלכם. טיפה אחת של משקה כזה יכולה לגרום לכתם מכוער על הספה, וזה פשוט לא שווה את זה.

כיסוי ספה זו לא מילה גסה

יש מי שיצחקו עליכם ויש מי שיקראו לכם סנובים, ויהיו גם כאלה שישאלו אתכם בציניות "מה, אני לא מספיק נקי לספה שלכם?" אבל מי שרוצה לשמור על ספה חדשה בהחלט צריך לכסות אותה בכיסוי. זה לא צריך להיות כיסוי ישן, להיפך – קנו כיסוי לספה שיהיה כל כך יפה עד שאף אחד לא ישים לב שמדובר רק בכיסוי.

ניקיון עושים לא רק לרצפה אלא גם לרהיטים

נשמע מופרך? אז זהו, שממש לא. אנשים רבים חושבים שניקיון הבית מסתכם רק בטאטוא האבק והעברת סמרטוט לח עם חומר ניקוי על הרצפה, ולפעמים גם מעבירים מגבון על השידות, אבל מה עם הרהיטים שלכם? הספה שעליה אתם מבלים זמן לא קטן משגרת החיים שלכם זקוקה גם היא לניקוי, ובין אם הוא ניקוי ביתי ובין אם הוא ניקוי מקצועי – הוא ניקוי שכדאי ושווה לעשות כדי לשמור על ספה חדשה.

אוקיי, שכנעתם אותי, עכשיו רק חסרה לי ספה!

אז כדי לשמור על ספה חדשה צריך קודם כל להצטייד באחת כזו, ובדיוק בשביל זה כדאי לכם להכיר את חברת בול עץ. חברת בול עץ מציעה מגוון ספות איכותיות ומעוצבות במחירים מעולים, ולכם נשאר רק לגשת ולקנות. בהצלחה!

ספה בד

אולי יעניין אותך גם

עיצוב בית
טיפים לעיצוב הבית

הבית הוא המקום שבו אנו מבלים את רוב זמננו ולכן חשוב שהוא יהיה מקום נעים ומזמין. עיצוב הבית הוא תהליך אישי שמאפשר לכם להביע את

קראו עוד »
לשמור על ריהוט גן
איך לשמור על ריהוט גן?

ריהוט גן מוסיף קסם ופונקציונליות לחללים החיצוניים שלנו, ומספקים אזור נוח ומזמין להירגע ולחבר. עם זאת, חשיפה לפגעי מזג האוויר עלולה לגבות מחיר מריהוט הגן

קראו עוד »