חיפוש

איך להוביל ארון ולהרכיבו בבית החדש?

בעקבות המחירים הזולים של רהיטים בימינו, אנשים אינם ממהרים להוביל ארון למען החדש אליו הם עוברים. כאשר עוברים דירה, חשוב לזכור שישנן חברות הובלה מקצועיות המספקות גם שירות של פירוק והרכבת רהיטים שונים.

לפני שאתם ממהרים לעבור דירה ולהשאיר ארונות בדירה הישנה, מומלץ לפנות אל חברת הובלה מומלצת באזורכם. חברת הובלות מומלצת תדע גם לספק לכם את השירות של פירוק אותו ארון או רהיט והרכבתו המחודשת. לרוב, כשאנשים חושבים על פירוק ארונות, הם נוטים להיבהל ולחשוב שמדובר בתהליך מורכב מדי עבורם, אך לא כך חייב להיות הדבר. כאשר אתם שוכרים מובילים מקצועיים, פירוק הרהיטים שלכם נכלל תחת המעטפת הכוללת של שירותי הובלות מומלצים.

ארון בגדים

פירוק ארונות והרכבה מחדש – חברת הובלות

מעבר לשכירת חברת הובלות עבור פירוק רהיטים והרכבתם, באפשרותכם גם לשכור מוביל מקצועי שיגיע אליכם הביתה ויארוז את הציוד באופן מקצועי. לא פעם, אנשים מתלוננים על נזקים ברכושם בעת הובלת דירה, מה שלחלוטין ניתן למנוע. הטריק, הוא לבחור חברות הובלה שמשתמשות בציוד חדש ולא חבוט.

כאשר חברת ההובלה שלכם משתמשת במשאיות מאוד ישנות או במנופים חבוטים, יש סיכוי שייגרם נזק לציוד שלכם. במקרים חמורים יותר, אמצעי הובלה שונים גם יכולים לקרוס במהלך שהם משנעים ריהוט. ישנם מקרים שאנשים מעדיפים להוביל ארונות באמצעות מנופים, וזאת בדרך כלל בכדי להימנע מהפירוק של הארון.

עדיף לפרק ארון או להובילו שלם?

באופן כללי, ניתן להעביר ארונות כשהם מפורקים וגם כאשר הם שלמים, וכל מקרה לגופו כמובן. גיא הובלות היא חברת הובלות דירה והובלות משרדים, הפועלת למעלה מעשרים שנים בענף ההובלות. לאחר 20 שנות עשייה מוצלחת, צוות המומחים של גיא הובלות מסוגל כיום להעביר ולשנע תכולות של משרדים ודירות בכל סדרי הגודל, בצמוד לביטוח הובלה.

בין אם יש צורך להוביל ארון, כספת או מקרר, חשוב לוודא שחברת ההובלה שלכם מבטחת את הציוד שלכם. ביטוח הובלה הוא אלמנטרי והכרחי, כך שהואילו לבדוק זאת תמיד לפני שאתם שוכרים מובילים. באופן כללי, כאשר מדברים על הובלה של ארונות או ציוד כבד אחר, בדרך כלל חברת ההובלות תוכל לפרק אותם ולהרכיב מחדש. י

הובלת ארונות עתיקים

ישנם מקרים שיש צורך להעביר ארונות מאוד עתיקים, גדולים וכבדים. בשל החשש שהם יינזקו, לפעמים הלקוחות אינם מעוניינים לפרקם. שימו לב, במקרים כאלו מומלץ להסתייע בשירותי הובלות מנוף.

חשוב לזכור, ככל שהובלת מנוף מתבצעת לקומה גבוהה יותר, כך יש צורך להסתייע בחברת הובלות מקצוענית יותר. כשמדובר בנושא של הובלות כבדות, פשוט אסור לקחת סיכון מיותר. ניתן להוביל ריהוט כבד גם עד קומה 20, אך יש כמובן צורך לבדוק עם חברת ההובלות, האם הציוד שאיתו היא עובדת מתאים למלאכה.

אולי יעניין אותך גם

עיצוב בית
טיפים לעיצוב הבית

הבית הוא המקום שבו אנו מבלים את רוב זמננו ולכן חשוב שהוא יהיה מקום נעים ומזמין. עיצוב הבית הוא תהליך אישי שמאפשר לכם להביע את

קראו עוד »
לשמור על ריהוט גן
איך לשמור על ריהוט גן?

ריהוט גן מוסיף קסם ופונקציונליות לחללים החיצוניים שלנו, ומספקים אזור נוח ומזמין להירגע ולחבר. עם זאת, חשיפה לפגעי מזג האוויר עלולה לגבות מחיר מריהוט הגן

קראו עוד »